Star Trek på bio…

Igår var jag och såg den nya Star Trek-filmen på bio. Som sci-fi och Star Trek var den bra, men tyvärr så var vissa av karaktärerna så fel jämfört med sina karaktärer i TOS och det störde mig. Tänker inte berätta vad så att det inte förstör för dem som vill se filmen, men om man sett Star Trek TOS och ser filmen så förstår man vad jag menar.

Men som sagt, filmen är bra. Helt klart sevärd och skådespelarna gör faktiskt ett bra jobb. Var orolig för att Quinto skulle vara dålig som Spock då Quinto inte är speciellt bra i Heroes som Sylar, men han var ganska OK. Dock var Karl Urban bäst som Dr. McCoy och Simon Pegg som Scotty. 

Vinner jag i MovieZines Star Trek tävling så kommer jag nog gå och se filmen igen och den har redan en fördigt reserverad plats i min DVD-hylla.

Star Trek biljetten

Published in: on maj 9, 2009 at 2:19 e m  Kommentera  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://sweetycow.wordpress.com/2009/05/09/star-trek-pa-bio/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lämna en kommentar