Eurovision Song Contest…

Okej… Jag är väldigt förbannad på idoterna som glömde att ge Finland de poäng som de förtjänade, men gav Sverige poäng som de inte förtjänade… Jag hade blivit glad om bara Finland hade fått högre poäng än Sverige även om de hade kommit näst sist, men det här var bara förnedrande.

Även om jag ville att Waldo’s People skulle vinna, så gjorde det inget att Norge vann. Han var på tredje plats på min lista. Bosnia & Herzegovina hade jag på andra plats. Praktiskt överallt stod det att Norge skulle vinna tom innan ESC började. Lite besviken blev man väl över att de spräckte Finlands röst-rekord som Lordi fixade i Grekland…

Nåja. Det är bara att hoppas på att Finland och Europa gör ett bättre jobb nästa år eller att Sverige skickar någon som faktiskt vinner eller är bra…

Published in: on maj 16, 2009 at 11:44 e m  Comments (1)  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://sweetycow.wordpress.com/2009/05/16/eurovision-song-contest-3/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLämna en kommentar

  1. To be fair så var det en ganska väldigt otrolig dålig låt.. Sveriges var lika hemsk men hon hade ju iaf smart nog tagit vara på vampyrskräcktemat som är poppis nu. Läskigt hår, häxögon och en massa onödigt drama.. O__O”


Lämna en kommentar