Utländska nummer…

Idag ringde en engelsktalande man till mig. Jag hörde inte vad han sa tt han hette och jag hann inte säga speciellt mycket innan han la på, men han verkade veta vem jag är. 

Av landskoden att döma så är han från Storbrittanien. Försökte googla numret och när det inte funkade så försökte jag hitta en brittisk telefon bok på nätet, men det funkade inte heller. De få som fanns ville att man skulle ange namnet så skulle man få numret. Jag har ju numret och vill ha namnet.

Någon som vet hur jag kan få veta vem personen är???

Published in: on maj 22, 2009 at 4:17 e m  Comments (1)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://sweetycow.wordpress.com/2009/05/22/utlandska-nummer/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLämna en kommentar

  1. Det kanske var en hemlig beundrare.


Lämna en kommentar