Spotify…

Har nu efter ett bra antal månader fått ett gratis-konto på Spotify. En riktigt bra musik plats. Kan lyssna på massor av bra låtar utan att behöva ladda ner. Hör man en bra låt på tex radio så är det bara att söka på den och har man tur så finns den lagrad och då är det bara att lyssna. Rekomenderar den verkligen. Synd bara att man måste få en invite om man inte betalar för den eller fixar den genom fusk.

Jag hittade en invite så jag kunde skapa ett konto idag och min playlist har redan ca 200 låtar. Vissa har jag aldrig hört förut, men det är ju ett bra och billigt sätt att lyssna på ny musik. Är den dålig så vet man det och den tas bort från listan.

Och den funkar på lite sämre datorer. Har inga problem på min lilla, gamla laptop med mobilt bredband mitt i skogen…

Published in: on juni 16, 2009 at 1:03 f m  Comments (1)  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://sweetycow.wordpress.com/2009/06/16/spotify/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLämna en kommentar

  1. It’s good that you can listen to what you want without having to download.
    However, should you want to download music for free you can do it at http://www.frostwire.com but you will need to download the software, which is also free.
    I use it personally and think it’s great because it’s not always convenient to take the laptop everywhere, is it?
    I transfer the songs to my mobile phone which I can use as a mp3 player.


Lämna en kommentar