Ny bostad…

Har nu spenderat min första natt i min nya lägenhet. Gick ganska bra förutom att det var så tyst att jag höll på att bli knäpp och att Legolas som kända att det inte var roligt att gömma sig bakom toastolen eller under sängen försökte då gömma sig i mitt örngott till kudden som jag använder. Vaknade flera gånger under natten då han försökte böka sig in där.

Ska till T-fast imorgon och fråga om de kan ta upp mitt badkar från förådet så att jag kan få in det i mitt badrum där det hör hemma. Saknar även två dörrluckor och så är förådet fullt med saker som inte är mina.

Mina gardiner är försvunna. Hittade bara ett par och de saknar banden som ska hålla dem åt sidan. Jag ska ha fler. Nu har jag bara gardiner i köket. Får köpa ett par billiga någonstans till vardagsrummet.

Sanna var här med familjen i morse. De kom med gardinstänger och så ville hon se hur jag bodde och barnen skulle få leka i lekparken utanför som är roligare än deras.

Nu är det dags att fixa lite mat till mig och se om jag kan få katten att äta lite.

Published in: on augusti 30, 2009 at 4:34 e m  Kommentera  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://sweetycow.wordpress.com/2009/08/30/ny-bostad/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lämna en kommentar