Önskelista 2009…

Dags för den tiden på året då jag gör folk sura… Det är dags för årets önskelista…

Den kommer att se något annorlunda ut i år, men det betyder inte att jag inte längre önskar mig de saker som fanns med på förra årets lista. Jag prioriterar bara lite annorlunda i år.

  • Bokhyllor (gärna av märket Billy)
  • DVD-spelare som klarar .AVI-filer
  • En bra skrivbordsstol
  • En liten byrå
  • Red Dwarf 7 och uppåt på DVD
  • Bleach Manga på engelska (alla som kommit ut hittills)
  • Dan Brown – Den förlorade symbolen (har de andra av hans böcker)
  • Sin City serien av Frank Miller del 3 och uppåt på engelska
  • Alla delar av serien OZ på DVD.
  • Köksartiklar (tallrikar, bestick, glas osv)

Som sagt… Förra årets lista gäller till stor del fortfarande, men dessa saker är det jag verkligen vill ha eller behöver.

Published in: on november 16, 2009 at 3:41 e m  Kommentera  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://sweetycow.wordpress.com/2009/11/16/onskelista-2009/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lämna en kommentar